SPONZORING:
Sponzoring je ideální doplněk klasické reklamní kampaně. Ať už jde o sponzorování vrcholového sportu nebo malého sportovního oddílu, platí tu vždycky jedno základní pravidlo: Já dám peníze a ty mě zviditelníš. Takové základní pravidlo sponzoringu přitom lze naplnit mnoha různými způsoby a přitom tak, aby vše bylo v souladu s platnými zákony. V podstatě jde o umístění loga či sponzorského vzkazu tak, aby jej měl možnost zaregistrovat co největší počet lidí, a to nejen osobně (tady je počet respondentů omezený jen na účastníky sponzorované akce), ale také prostřednictvím médií. Sponzorovat se dá v podstatě cokoli, časté je sponzorování různých kulturních akcí a programů, ale nejvíc sponzorských peněz jde jednoznačně do sportu. Obrovský příliv peněz do různých sportovních odvětví v několika uplynulých letech nezpůsobila ani tak klasická reklama jako právě sponzoring - tedy možnost zviditelnit firmu či výrobek, a to za velmi atraktivních podmínek. Základní pravidlo - potištěné sportovní dresy a potřeby, mantinely a zdi sportovních hal,světelné tabule, upomínkové předměty jsou první možností, druhou je pak tzv. mediální sponzoring (forma sponzorských vzkazů), který v posledních letech nabývá na atraktivitě. Podle mínění pracovníků reklamních agentur plánujících reklamní kampaně jednotlivých firem jde zákazníkům při rozhodnutí ke sponzoringu hlavně o příležitost vybočit z řady ostatních inzerentů, něčím se odlišit a zlepšit image své značky. A k tomu je právě tento druh komunikace ideální.

Požadavky odpočtu pro zimní ligu:
Pokud dá sponzor vyšší částku jak 3000 korun tak už klub nic nemusí hradit a sponzor může dostat reklamu na hřišti a v propozicích (po dodání loga v el.podobě). Pokud je ten dar menší než 3000 korun, musíme se dohodnout na doplatku od klubu, protože nemůžeme tím pádem snižovat výši startovného pod 3000 korun, protože pak bychom to finančně neutáhli.

Co od nás za sponzoring získáte:
- celodenní umístění reklamy Vaší firmy v aerálu tělocvičny ZŠ Střelice na každém hracím dnu
- umístění reklamy Vaší firmy na úvodní webové stránce zimní ligy po celou dobu trvání (pokud přesáhne částka polovinu startovného tak celý rok)
- dále pak je možnost nestandardních prezentačních akcí s ukázkami propagačních materiálů Vašeho sponzora
- možnost darování svých prezentačních výrobků vítězům (1.-3.místo,brankař,střelec + 4rozhodčí)